понеділок, 6 листопада 2017 р.

Протоколи нарад при заступнику директора з НВР

Протокол №1
наради при заступникові з НВР
від 31.08.2017 року
Присутні – 20
Відсутні – 0
Порядок денний
1. Охоплення дітей мікрорайону школи навчанням .
2. Календарне та поурочне планування, вимоги до поурочних планів.
3. Про забезпечення якості освіти учнів через різні форми контролю.
4. Інструктаж щодо заповнення класних журналів.

1. СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка представила звіт про облік учнів та контроль стану охоплення навчанням дітей шкільного віку мікрорайону. У своєму звіті Валентина Василівна наголосила на тому, що  станом на 05.09.2017 року у школі навчається 130 учнів, з них учнів 1-4 класів – 48 чол., 5-9 класів – 69 учнів, 10-11 класів –13 учнів. За мікрорайоном школи в поточному році закріплено обліком 171 дитина. 170  дітей отримують навчання в нашій школі, в інших школах  регіону, в ПТНЗ, ВНЗ І- ІІ рівнів акредитації, 1 дитина не навчається (їй 6 років), а відвідує дитячий садок.
В закладах ПТНЗ – 12 дітей, ВНЗ – 12 дітей, у  загальноосвітніх навчальних закладах усіх ступенів  навчаються 146 учнів мікрорайону. Також  Валентина Василівна ознайомила із працевлаштуванням випускників 9 та 11 класів 2016-2017 навчального року. Закінчило школу 8 учнів 11 класу. Із них до ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації зараховані 4 учні (50%), ВНЗ І–ІІ рівня акредитації – 2 учнів (25%),ПТНЗ–2 учні (25%). Учнів 9-го класу було 19. З них 7 продовжують навчання в 10 класі, ПТНЗ – 6 учнів, вчаться у коледжі – 6 учнів.
УХВАЛИЛИ:
1. Тримати на постійному контролі охоплення навчанням всіх дітей шкільного віку.
2. Відповідальним за відвідування учнів назначити Долю В.В., яка повинна кожного дня інформувати відповідні органи про причини пропусків навчальних занять учнями (щоденно)
3. Класним керівникам обговорити це питання на класних батьківських зборах та вимагати від учнів пояснювальних записок від батьків у разі відсутності дитини в школі (згідно графіка проведення класних б/з).
2.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка зазначила, що одним із основних документів для організації викладання навчальних предметів у школі є  календарно-тематичне планування. Календарно-тематичне планування здійснюється згідно з інструктивно-методичними рекомендаціями  МОН України та у відповідності до навчальних програм.
Валентина Василівна наголосила , що структура 2017-2018 навчального року зазначена у листі МОН України від  1/9-315 від 07.06.17 року « Про структуру 2017-2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів». Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» за погодженням з відділом освіти молоді та спорту Кириківської селищної ради встановлена структура навчального року. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:
І семестр - з 1 вересня до 28 грудня,
ІІ семестр – з 15 січня до 31 травня.
Канікули будуть проведені в такі терміни:
осінні з 23 жовтня до 29 жовтня,
зимові з 29 грудня до 12 січня,
весняні з 26 березня до 01 квітня.
Відповідно до «Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів», на основі календарних планів вчителі розробляють поурочні плани, структура і форма яких визначається ними самостійно. Поурочний план є обов'язковим документом, без наявності якого керівництво школи має право не допустити вчителя до проведення уроку. Поурочний план за формою може бути довільним, але має відбивати мету уроку, його структуру, методи, організаційні форми і засоби, які використовуватимуться на уроці, необхідний навчальний матеріал, педагогічні програмні засоби, домашнє завдання.
УХВАЛИЛИ:
Педагогам школи:
1.     Календарні плани здати на перевірку заступнику з НВР Долі В.В. до 12.09.2017 року.
2.     На основі календарних планів розробляти поурочні плани на кожен урок.

3. СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка звернула увагу на основні види, методи та форми контролю в сучасній школі.
Змістом контролю в сучасній школі є комплексна перевірка навчальної діяльності учнів, у процесі якої здійснюється засвоєння змісту загальної середньої освіти: формуються знання, загальнонавчальні та предметні уміння і навички, розвиваються творчі здібності, оцінні судження.
На різних етапах навчання зміст контролю визначається дидактичними завданнями, специфікою навчальних предметів, рівнем підготовки і розвитку учнів.
Видами контролю є попередній, поточний, тематичний і підсумковий. Обов'язковими видами контролю є тематичний і підсумковий.
Методи контролю - це способи, за допомогою яких визначається результативність навчально-пізнавальної діяльності учнів і педагогічної роботи вчителя.
У сучасній дидактиці виділяються такі методи контролю:
щоденне спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю учнів на заняттях, що дозволяє учителеві скласти уявлення про те, як учні сприймають і осмислюють навчальний матеріал, в якій мірі виявляють самостійність, кмітливість, творчість тощо;
усне опитування (індивідуальне і фронтальне, усні заліки, екзамени тощо) полягає в постановці перед школярами запитань за змістом вивченого матеріалу і оцінюванні повноти, логічності і обґрунтованості їхніх відповідей;
письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою письмових робіт (диктанти, перекази, класні й домашні твори, письмові відповіді на питання, реферати, вирішення різних задач і вправ) дозволяє виявити уміння послідовно викладати матеріал, висловлювати свої думки на письмі. Тестовий контроль здійснюється за допомогою набору стандартизованих завдань, які дають можливість за порівняно короткий час перевірити засвоєння навчального матеріалу всіма учнями, виміряти обсяг і рівень конкретних знань, умінь і навичок.
Залежно від специфіки організації контролю за навчальною діяльністю учнів використовуються такі форми контролю: фронтальна, групова, індивідуальна, комбінована, самоконтроль, взаємоконтроль.
Принципи організації контролю і діагностики за навчальною діяльністю учнів:
1. Об'єктивність, позбавлена суб'єктивних і помилкових оціночних суджень і висновків учителя. Об'єктивність забезпечується науково обґрунтованим змістом діагностичних тестів (завдань, питань), діагностичних процедур; рівним, дружнім ставленням педагога до всіх учнів; точним, адекватно установленим критерієм оцінювання знань, умінь. Об'єктивність означає, що виставлені бали збігаються незалежно від методів і засобів контролювання та педагогів, які здійснюють контроль.
2. Систематичність, регулярність проведення діагностичного контролю на всіх етапах процесу навчання. При цьому комплексно використовуються різні форми, методи і засоби контролювання, перевірки й оцінювання, що вилучає універсальність окремих методів і засобів діагностування.
3. Гласність, що полягає в проведенні відкритих випробовувана, усіх учнів за тим самим критерієм. Рейтинг кожного школяра, що встановлюється в процесі діагностування, відомий усім, оцінки оголошуються і мотивуються. Результати діагностичних зрізів, їх аналіз обговорюється відповідними педагогами (предметними комісіями). На цій основі складаються перспективні плани удосконалення викладання предмета.
Дотримання вищеназваних принципів забезпечить надійність діагностики і контролю та виконання учнями своїх завдань у процесі навчання.

УХВАЛИЛИ:
1.     Інформацію взяти до відома і до виконання.
4.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка наголосила, що класний журнал – це державний документ, ведення якого є обов’язковим для кожного вчителя та класного керівника згідно встановлених норм. Журнал є державним документом, який відображає стан та якість навчально-виховного процесу в класі. При оформленні класних журналів слід користуватися наступними документами: наказом МОН від 03.06.2008 №496» та наказом МОН від 08.04.2015 № 412 , листом МОН від 29.10.07 №1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів ЗНЗ», листом МОН від 27.12.00 № 1/9-529 «Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5-11 класах», листом МОН від 28.01.2014 № 1/9-74 «Інструктивно- методичні матеріали щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів ЗНЗ».

УХВАЛИЛИ:
1.Усім педагогам школи:
1.1.Записи в журналах робити відповідно до єдиних орфографічних вимог.
1.2. Записи вести своєчасно, охайно, розбірливо.
1.3. При оформленні записів у журналах не допускати виправлень, закреслень, витирання та використання  коректора.
2. Класним керівникам постійно тримати на контролі відвідування учнів на першому та останніх уроках та щодня фіксувати про це на сторінках класних журналів у розділі «Зведений облік відвідування учнями».


Голова наради                                    В.В. Доля
Секретар                                             Т.М. Михайленко






Протокол №2
наради при заступникові з НВР
від 04.09.2017 року
Присутні – 20
Відсутні – 0
Порядок денний

1. Перехід на нові програми у 5-9-х класах. Проблеми і їх вирішення.
2. Проблематика самоосвітньої діяльності вчителів.
3. Планування роботи шкільних методичних об'єднань.
1.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила присутніх з наказом МОН України №804 від 07.06.2017 року «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» та їх переліком. Міністерством освіти затверджено 40 оновлених навчальних програм для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Оновлення навчальних програм відбувається відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20. 04. 2011 № 462).
УХВАЛИЛИ:
1.     Педагогам, які працюють у 5-9 класах, календарно-тематичне планування розробити відповідно оновлених чинних програм МОН України та відповідно до положень «Концепції Нової української школи».
2.     Класні журнали заповнювати згідно календарно-тематичного планування.
2.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила з основними методами, формами і засобами самоосвітньої діяльності педагогічного п Серед методів самоосвітньої діяльності педагога слід виділити такі: самостійна робота з джерелами інформації; спілкування з педагогами - новаторами, більш досвідченими колегами, фахівцями та науковцями; самостійні вправи, що сприяють закріпленню набутих знань; самостійна дослідницька діяльність, яка дозволяє перевіряти теоретичні гіпотези на практиці; самостійна робота з аудіовізуальними засобами, які дають можливість постійно слідкувати за новими досягненнями в науці.
Узагальнені результати самоосвіти доцільно оформити у кейс самоосвітньої діяльності педагога, який є його своєрідним інформаційним та науково-методичним багажем і має такі умовні розділи:
1. Творче кредо.
2. Діагностика педагогічної діяльності.
3. Результати тестувань, анкетувань.
4. Методична проблема, над якою працює педагогічний працівник.
5. Науково-методичні та фахові матеріали.
6. Освітній проект, над яким працює педагог.
7. Публікації.
УХВАЛИЛИ:
1.     Педагогам постійно підвищувати фаховий рівень та вдосконалювати власний професіоналізм шляхом самоосвіти.
2.     Поновити матеріали самоосвіти до 25.09.2017 року.
3.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В. про планування роботи ШМО у 2017-2018 н. році.
Освіченість, здатність змінюватися, самовдосконалюватися, а також інтелект, професіоналізм значною мірою залежить від якісної, плідної роботи методичного об’єднання, тому що методичне об’єднання вчителів – домінантна форма роботи з педагогічними кадрами . Саме під час засідань МО відбувається ознайомлення з новими інструктивними документами, новітніми методиками, технологіями, альтернативними програмами та підручниками. Враховуючи те, що вчитель мусить постійно вчитися, поповнювати й поновлювати свої знання методики, на засіданнях методичного об'єднання обов'язково заслуховуються питання теоретичної підготовки з актуальних проблем навчання та виховання.
Робота методичного об’єднання передбачає:
·        Діагностику утруднень учителів і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб.
·        Розробку рекомендацій про зміст, методи та форми організації освітньо-виховної діяльності; підвищення ефективності організації навчально-виховного процессу.
·        Розробку основних напрямів і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань тощо).
·        Вдосконалення змісту освіти, рецензування, первинну експертизу підручників, навчальних програм, технологій, методик тощо.
·        Вивчення, узагальнення пропаганди кращого педагогічного досвіду, створення банку даних актуального досвіду.
·        Проведення моніторингу якості освіти та ефективної діяльності членів методичного об’єднання.
·        Вдосконалення педагогічної майстерності вчителів, керівництво роботою школи молодого вчителя, педагогічними майстернями.
·        Участь в атестації педагогічних працівників.

       УХВАЛИЛИ:
11. Керівникам ШМО та динамічної групи вчителів-початківців спланувати роботу на 2017-2018 навчальний рік до 25.09.2017 року.


Голова наради                               В.В. Доля
Секретар                                        Т.М. Михайленко





Протокол №3
наради при заступникові з НВР
від 19.09.2017 року
Присутні – 18
Відсутні – 2 ( Сулига П.Г., Зіненко А.І.)
Порядок денний
11. Про особливості проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-18».
22.Про проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.
11.  СЛУХАЛИ:
З           Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила присутніх з особливостями проведення конкурсу «Учитель року-18».
Реєстрація учасників Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» розпочнеться з 1 жовтня та триватиме до 22 жовтня 2017 року.
Конкурс проводитиметься у чотирьох номінаціях («Українська мова та література», «Фізика», «Німецька мова», «Фізична культура») та матиме свої особливості. Уперше реєстрація учасників здійснюватиметься на єдиній платформі, що надана компанією «Майкрософт Україна». Це має забезпечити принцип добровільної участі  у конкурсі та надати більш повні статистичні дані про учасників конкурсу, вже з першого його туру. Організатори конкурсу отримають можливість узагальнювати статистику не лише про кількісний, а й якісний склад учасників.
Цьогоріч фінал не передбачатиме конкурс на випробування «Майстер-клас», натомість кожен з учасників зможе представити коротке відео резюме – міні-розповідь про свій досвід роботи у школі та унікальні напрацювання. Також конкурсантам буде запропоновано продемонструвати педагогічну майстерність у конкурсі «Методичний практикум».
Під час засідання оргкомітету наголошувалося, що фінальні змагання конкурсу проводитимуться у чотирьох областях: Рівненській, Івано-Франківській, Запорізькій та Волинській.
До того ж, розпочнеться робота над оновленням Положення про Веукраїнський конкурс «Учитель року». Цю ініціативу підтримали всі члени оргкомітету, тож незабаром проект документу буде представлено для громадського обговорення.
Більше особливостей конкурсу «Учитель року» розкриє «Педагогічний стартап» у Житомирі, який відбудеться 11 та 12 жовтня.

УХВАЛИЛИ:
1.     Рекомендувати педагогам вище вказаних номінацій взяти участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року-2018».
2.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила присутніх з нормативною базою, щодо проведення шкільного етапу олімпіад з навчальних предметів. Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси, захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти, молоді та спорту України від 22.09.2011 №1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за №1318/20056, на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 02.08.2017 № 1112 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2017-2018 навчальному році », наказу Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 19.08.2017 №467-ОД «Про проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2017-2018 навчальному році», наказу відділу освіти, молоді та спорту Кириківської селищної ради №92-ОД від 31.08.2017 році «Про проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2017-2018 навчальному році», наказу по школі №122 від 12.09.2017 року « Про організацію та проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2017-2018 навчальному році»,  з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді провести І етап олімпіад з 01.10. по 27.10.2017 року (згідно графіку).
УХВАЛИЛИ:
Педагогам, що працюють у 6-11 класах:
11.Провести І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів з 01.10.2017 року по 27.10.2017 року згідно встановленого графіку.
2 2. Переможців І етапу готувати до участі в ІІ етапі олімпіад, що відбудуться на базі Заводської ЗОШ І-ІІІ ступенів у листопаді-грудні 2017 року.

Голова наради                      В.В. Доля
Секретар                               Т.М. Михайленко





Протокол №4
наради при заступникові з НВР
від 30.10.2017 року
Присутні – 19
Відсутні – 1
Порядок денний
1. Спостереження за адаптаційними процесами у 1, 5 класах.
2. Про проведення атестації вчителів у 2018 р.
3.Про підсумки проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та формування команд на ІІ етап.
Для того, щоб адаптаційний період у першокласників минув успішно, адміністрацією школи були передбачені наступні етапи його організації: створення адміністрацією школи, класним керівником організаційних умов, що забезпечують адаптаційний період (наказ по школі, складання розкладу занять відповідно до санітарних умов, створення куточка першокласника); прийняття класним керівником ідеї адаптаційного періоду, усвідомлення його змісту та необхідності підготовки; залучення батьків для допомоги учням до умов навчання у школі.
У перший клас вступило 12 учнів,
Протягом вересня-листопада адміністрації школи, соціальному педагогу Моісеєнко І.В., практичному психологу школи Балі В.Л. вивчати рівень адаптивності дітей: відвідувати уроки, проводити спостереження за дітьми під час перерв, сніданків, виховних заходів, екскурсій.
Зміна умов навчання та виховання поставила перед шестирічними дітьми більш високі вимоги до інтелектуального та особистісного розвитку, але перш за все до особливостей засвоєння знань у нових умовах. Те соціальне середовище, в яке попали діти, вимагає від них нового рівня розвитку та організації таких психічних процесів, як сприйняття, увага, пам’ять, мислення, здатність до управління своєю поведінкою.
У 5-му класі діти переходять до нової системи навчання: «класний керівник – учителі-предметники», уроки проходять у різних кабінетах. Інколи діти навіть змінюють школу, у них з’являються нові однокласники.
Більшість дітей переживає цю подію як важливий крок у своєму житті. Деякі пишаються тим, що вони подорослішали, інші мріють розпочати «нове життя».
Незважаючи на таку гадану дорослість, п'ятикласник потребує ненав'язливого контролю, підтримки та допомоги, оскільки не завжди може сам зорієнтуватися в нових вимогах шкільного життя.

УХВАЛИЛИ:
11. Провести психолого-педагогічний консиліум «Адаптація першокласників до навчання в школі» у листопаді 2017 року.
22. Провести психолого-педагогічний консиліум «Адаптація п’ятикласників до нових умов навчання » у січні 2018 року.
33. Розглянути питання адаптації учнів 1 та 5 класів  на класних батьківських зборах у 1 та 5 класах, засіданнях ШМО,  на засіданні педагогічної ради (згідно графіку)

 2.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В. яка надала інформацію про проведення атестації педагогічних кадрів. Валентина Василівна зазначила, що атестація педагогічних кадрів — це комплексна оцінка професійної діяльності педагогічного працівника, встановлення відповідності посаді, яку він обіймає, рівню його кваліфікації. Атестація передбачає підвищення професіоналізму, розвиток творчої активності, стимулювання діяльності, диференційоване оцінювання результатів педагогічної роботи
Під час підготовки та проведення атестації педагогічних працівників враховано:
-підготовка, проведення атестації, а також процедура підведення її підсумків спрямовані на утвердження високої ролі педагогічного працівника, підвищення його авторитету в колективі навчального закладу, серед вихованців та їхніх батьків;
-усі нормативні документи, інформація про атестацію, її форми, види, кваліфікаційні вимоги до педагогічних працівників, зразки атестаційної документації доступні для педагогів, які атестуються. З порядком і термінами проведення атестації педагоги ознайомлені заздалегідь;
-робота атестаційної комісії спрямована на виявлення успіхів і прорахунків у педагогічній діяльності працівника;
-атестація педагогічного працівника розглядається як процес, що триває протягом 5-ти років і складається з трьох частин: аналітичної, організаційної, методичної;
-на кожному етапі атестаційного процесу здійснюється моніторинг різних показників. Моніторингові дослідження під час підготовки та проведення атестації забезпечують системність атестації, її об'єктивність і можливість коригування виявлених недоліків.

УХВАЛИЛИ:
1.1.При проведенні атестації суворо дотримуватись Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за N 1255/18550) із змінами, затвердженими наказом МОНмолодьспорту України від 20.12.2011 №1473 (зареєстрованого Міністерством юстиції України 10 січня 2012 р. за №14/20327 та наказом Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 №1135 (зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.08.2013 за №1417/23949).Постійно.
1.2.Заступнику директора з навчальної роботи Долі В.В.:
1.2.1. Здійснювати моніторинг педагогічної та методичної діяльності педагогічних працівників на основі індивідуальних карток педагогів щодо підвищення кваліфікації у міжатестаційний період.Постійно.
1.3.Секретарю атестаційної комісії Балі Г.І.:
Складати протоколи засідань атестаційної комісії з дотриманням нормативних вимог (Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів, затверджена наказом МОНУ № 240 від 23 червня 2000 року).
3.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила присутніх із результатами проведення шкільного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. У них взяли участь усі бажаючі учні школи. Найчисельнішими були олімпіади з української мови та літератури, математики, географії. Не проводились олімпіади з інформатики, економіки, астрономії; у зв’язку з виробничою необхідністю не проводилась олімпіада з екології. Сформована команда учасників для участі у ІІ етапі.

УХВАЛИЛИ:
11. Учителям-предметникам готувати учнів-переможців шкільного етапу до участі у ІІ етапі.
22. Заступнику директора з НВР Долі В.В.:
2.1.Забезпечити участь голів та членів журі ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у перевірці учнівських робіт.
2.2.Забезпечити у день проведення ІІ етапу олімпіад наявність заявки на реально прибуваючих учнів.



Голова наради                                         В.В. Доля

Секретар                                                  Т.М. Михайленко




Протокол №5
наради при заступникові з НВР
від 03.11.2017 року
Присутні – 20
Відсутні – 1
Порядок денний

1. Про індивідуальну роботу з обдарованими дітьми-учасниками ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.
2. Про профілактику дитячого травматизму.
3. Про підготовку до ЗНО-2018, аналіз результатів ЗНО-2017.
1. СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В. про підготовку учнів -переможців шкільного етапу до ІІ етапу. У зв’язку з цим у закладі створено певну систему роботи з обдарованими та здібними учнями, реалізується проект «Обдарованість». Одним із головних напрямків проекту є робота з учнями в контексті підготовки до олімпіад. Виданий наказ №124-ОД від 12.09.2017 року «Про організацію роботи з обдарованими учнями школи у 2017-2018 н. році». Наголосила на успішних умовах підготовки учнів до ІІ етапу:
1.     Створити комфортні умови для навчання.
2.     Робота вчителя не повинна носити епізодичний характер, а має бути системною, неперервною, спланованою на перспективу.
3.     Індивідуальна робота з учнями, підбір завдань підвищеної складності.

УХВАЛИЛИ:
Педагогам, що працюють з обдарованими учнями:
1.     Практикувати індивідуальні творчі та диференційовані домашні завдання для навчання здібних та обдарованих дітей.
2.     Відстежувати результати участі обдарованої учнівської молоді в олімпіадах, інтелектуальних конкурсах.

2. СЛУХАЛИ:
Долю В.В., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка доповіла про профілактику дитячого травматизму. На виконання Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», «Про охорону здоров’я», згідно Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 20.11.2006 №782), затвердженого наказом МОНУ від 07.10.2013 № 1365 Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися під час навчально-виховного процесу у навчальних закладах, з метою забезпечення реалізації державної політики в галузі охорони дитинства, здійснення контролю за організацією роботи щодо запобігання всім видам дитячого травматизму в школі проводиться спланована, систематична робота по профілактиці дитячого травматизму. Школа забезпечена інструкціями з безпеки життєдіяльності, охорони життя і здоров'я школярів загального характеру та з предметів підвищеної небезпеки, нормативно-правовими документами, періодичними виданнями з безпеки життєдіяльності. Класними керівниками та адміністрацією  ведуться журнали вступного, первинного, позапланового та цільового інструктажів. Розроблені і затверджені в установленому порядку загальношкільні заходи і план роботи з профілактики дитячого травматизму.
У закладі створені всі безпечні умови перебування дітей, організована система профілактичної роботи. Педагогічний колектив активно проводить роз'яснювальну роботу з батьками під час батьківських зборів з питань профілактики травматизму дітей у побуті. У школі проводяться додатково бесіди за фактами нещасних випадків.
Ведеться журнал реєстрації нещасних випадків з учнями. Своєчасно складаються повідомлення та акти до  відділу освіти, молоді та спорту.

УХВАЛИЛИ:
1. Всім працівникам школи:
1.1. Суворо дотримуватися законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом МОН України від 01 серпня 2001 р. № 563 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки № 782 від 20.11.2006 ), Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчально-виховних закладів та організації навчально-виховного процесу, затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001р. № 63 та погоджених листом МОН України від 05.06.2001 р, № 1/12— 1459.
Протягом 2017-2018  року
2.2. Залучати фахівців та спільно з ними проводити з учнями 1-11-х класів, їх батьками роз'яснювальну, просвітницьку роботу, заходи з профілактики захворювань та дитячого травматизму, бесіди про дотримання правил безпеки при поводженні неповнолітніх із вибухонебезпечними предметами, піротехнічними засобами, тематичні заняття з питань профілактики отруєнь грибами, дикими рослинами тощо.
Протягом 2017-2018 року
2.3. Забезпечити виконання наказу по школі «Організація роботи з безпеки життєдіяльності, запобігання дитячому травматизму в 2017/2018 навчальному році» та відповідних заходів річного плану.
                                                                                   Протягом 2017-2018 н. року
3.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила присутніх з результатами ЗНО випускників 2017 року. Наголосила, що деякі з них не склали «порогу» (тобто та кількість тестових балів, яку може набрати мінімально підготовлений абітурієнт) з математики – 1 випускник , з історії України – 1 випускник. Поріг «склав/ не склав» для результатів державної підсумкової атестації не встановлюється.
Валентина Василівна ознайомила присутніх із особливостями проведення ЗНО-2018 та планом заходів по школі щодо якісної підготовки до ЗНО-2018 (Додаток додається).
УХВАЛИЛИ:
1.     Педагогам школи здійснювати об’єктивне оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.
2.     Проводити додаткові заняття, консультації щодо якісної підготовки учнів 11-го класу до складання ЗНО-2018


Голова наради                                                                         В.В. Доля

Секретар                                                                                  С.М. Векленко



Додаток
«Затверджую»
                                                                                                                         Директор школи
__________С.М. Кучеренко


 План заходів
щодо посилення інформаційно-роз’яснювальної та навчально-тренувальної роботи серед учителів, випускників 11 класу та їхніх батьків в умовах підготовки до ЗНО-2018 на 2017/2018 навчальний рік

з/п
Заходи
Термін
виконання
Відповідальний
Відмітка про
виконання
1.
Проведення інформаційно-консультаційної роботи з учнями 11-го класу та їх батьками щодо порядку проведення ЗНО-2018
Листопад
Заступник з
НВР

2.
Аналіз результатів ЗНО-2017 на нарадах при директорові, педагогічній раді,  на засіданнях шкільних методичних об’єднань вчителів-предметників
Листопад
Заступник з
НВР, керівники
ШМО

3.
Оформлення та поновлення матеріалів динамічних стендів у навчальних кабінетах, шкільного куточку «Готуємося до ЗНО-2018»
Протягом
навчального
року
Заступник з НВР, вчителі-предметники

4.
Проведення батьківських зборів«Увага! ЗНО-2018» щодо роз’яснення особливостей проведення ЗНО у 2018 році, реєстраціїучнів на ЗНО, участі у пробному ЗНО.                        
Листопад
Класний
керівник 11
класу

5.
Участь учителів, які викладають в 11-му класі навчальні предмети, винесені на ЗНО-2018, у вебінарах Харківського регіонального центру якості оцінювання
Листопад
Учителі-
предметники

6.
Організація додаткових занять, консультацій щодо підготовки учнів 11-гокласу до складання ЗНО-2018
Протягом
навчального
року
Учителі-
предметники

7.
Застосування тестових завдань та онлайн – тестів  на уроках учителями-предметниками
Протягом року
Учителі-
предметники

8.
Проведення уроків інформатики для учнів 11 класу
Листопад-
грудень
Учитель інформатики

9.
Здійснювати об`єктивне  оцінювання навчальних досягнень учнів     відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

Протягом року
Учителі-
предметники

10.
Діагностичні заходи з підготовки до професійного визначення учнів, підготовки до ЗНО-2018
Листопад
Практичний
психолог

11.
Індивідуальні психолого-педагогічні консультації для батьків та учнів з підготовки до ЗНО-2018
Грудень-
квітень
Практичний
психолог

12.
Соціально-психологічний тренінг для учнів 11 класу«Зроби важливий вибір у своєму житті»
Грудень,
квітень
Соціальний
педагог

13.
Моніторинг результатів ЗНО -2018
Вересень
2018 року
Заступник директора з НВР





Заступник директора з НВР                          В.В. Доля






Протокол № 6
наради при заступникові з НВР
від 29.12.2017 року
                                                                                               Присутні – 20
                                                                                            Відсутні –0

Порядок денний
1.     Про виконання навчальних програм за І семестр 2017-2018 н. року.
2. Про підсумки перевірки дотримання єдиного орфографічного режиму при веденні зошитів та щоденників.
1.     СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка повідомила, що за результатами перевірки встановлено, що станом на 28.12.2017 року інваріантна та варіативна складові частини навчальних планів в 1-11 класах виконані повністю. Обов’язковий мінімум практичних, лабораторних, контрольних робіт, уроків позакласного читання, робіт із зв’язного мовлення виконано в усіх 1-11-х класах.
УХВАЛИЛИ:
1.     Вважати програму з навчальних предметів 1-11-х класів виконаною.
2. Усім учителям-предметникам у ІІ семестрі чітко спланувати та неухильно дотримуватися змісту навчальних програм та їх вимог до виконання практичних, лабораторних, контрольних та самостійних робіт.
3. Заступнику директора з НВР Долі В.В. взяти під контроль коригування календарного планування предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану на ІІ семестр до 12. 01.2018 року.

2.     СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка повідомила, що результати перевірки ведення зошитів учнів 5-11 класів свідчать про те, що вчителі- предметники регулярно перевіряють зошити, виставляють оцінки за ведення зошитів щомісяця, дотримуються єдиного орфографічного режиму, вчать учнів правильно підписувати зошити, охайно виконувати письмові завдання.
Перевірка показала, що вчителі здійснюють контроль за веденням зошитів учнями, домагаються виконання учнями єдиного орфографічного режиму, грамотного та охайного письма, слідкують за каліграфією, своєчасно виправляють помилки. Однак основним недоліком можна виділити те, що вчителі не на достатньому рівні приділяють увагу формуванню навички дотримання єдиного орфографічного режиму,учні виконують записи на березі зошита. Вчителям необхідно більше уваги приділяти роботі  з учнями, які навчаються на початковому рівні, працювати над дотриманням єдиного орфографічного режиму, охайності виконання записів.
Перевірці підлягали щоденники учнів 3-11 класів за такими критеріями:
-         дотримання єдиного орфографічного режиму;
-         акуратність заповнення;
-         оформлення титульної та першої сторінки ( розклад дзвоників та уроків на І семестр );
-         наявність розкладу уроків на тиждень;
-         виставлення поточних оцінок вчителями;
-         виставлення поточних та тематичних оцінок класним керівником;
-         фіксація домашніх завдань з усіх предметів;
-         систематичність перевірки щоденника класним керівником;
-         контроль за щоденниками з боку батьків.
В ході перевірки було з`ясовано, що щоденники є в наявності у кожного учня. В основному учнями дотримується єдиний орфографічний режим, але несистематично ведуться записи розкладу уроків та зміст домашнього завдання.
Через щоденники підтримується зв`язок учителів та класних керівників з батьками у вигляді виставлення оцінок, запису зауважень, звернень та подяк .
У результаті аналізу стану ведення учнівських щоденників було з’ясовано ряд типових недоліків:
1. Титульна сторінка та відомості про вчителів заповнені з помилками.
2. У деяких учнів зовсім відсутні записи на титульній сторінці або зроблені з помилками.
3. Не дотримується орфографічний режим.
4. Відсутні дати та назви місяців, розклад уроків та дзвоників на семестр.
5. Учителі-предметники часто не виставляють оцінки в щоденник.
6. Несистематично ведеться запис домашнього завдання, що свідчить про відсутність контролю з боку вчителя-предметника.
7. Не ведеться контроль з боку батьків, відсутні тривалий час підписи батьків.
8.Класними керівниками ведеться тільки констатація фактів порушення вимог щодо ведення щоденників учнями, не проводиться відповідна робота для усунення таких випадків.
УХВАЛИЛИ:
1.Учителям-предметникам та класним керівникам продовжувати звертати увагу при перевірці ведення зошитів та щоденників на дотримання учнями єдиного орфографічного режиму.
2.Заступнику директора з НВРВ Долі В.В. здійснювати постійний контроль за дотриманням єдиного орфографічного режиму учнями 5 - 11 класів.



Голова наради                               В.В. Доля
Секретар                                        Т.М. Михайленко



Протокол № 7
наради при заступникові з НВР
від 16.01.2018 року
Присутні – 20
Відсутні – 0
Порядок денний
1. Про підсумки перевірних робіт з української мови, математики, техніки читання.
2. Про дотримання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
3. Результати навчальних досягнень учнів за І семестр 2017-2018 навчального року.
1. СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила педагогів із результатами директорських контрольних робіт з української мови, математики у 3-11 класах та рівнем сформованості навичок читання учнів 2-4 класів.
Результати контрольних робіт із української мови
Клас
К-сть
учнів
Писало
роботу
ПІП вчителів
Навчальні досягнення
Якість
знань
(%)
Серед-ній
бал
В
Д
С
П
3
11
9
Векленко С.М.
3
4
2
0
78
8
4
9
7
Мусієнко О.В.
4
1
2
0
71,4
8,8
5
10
9
Кузьменко О.М.
0
4
1
4
44,4
4,6
6
16
15
Кузьменко О.М.
2
7
4
2
60
7
7
18
14
Кузьменко О.М.
2
1
5
6
21,4
4,6
8
13
11
Михайленко Т.М.
3
2
3
3
45,5
6,2
9
11
10
Бала Г.І.
0
5
3
2
50
6
10
7
6
Бала Г.І.
1
4
1
0
83
8
11
7
6
Кузьменко О.М.
0
0
4
2
0
3,6

Результати контрольних робіт із математики
Клас
К-сть
учнів
Писа-ло
Робо-ту
ПІП вчителів
Навчальні досягнення
Якість
знань
(%)
Серед-ній
бал
В
Д
С
П
3
11
7
Векленко С.М.
3
3
1
0
86
8,4
4
9
7
Мусієнко О.В.
2
2
3
0
57
7,7
5
10
10
Сулига П.Г.
0
3
7
0
30
5,4
6
16
12
Сулига П.Г.
0
4
4
4
33,3
5,7
18
16
Зіненко А.І.
2
3
4
7
31,3
5,2
18
14
Зіненко А.І.
2
2
7
3
28,6
5,6
13
10
Зіненко А.І.
1
2
6
1
30
5,5
13
11
Зіненко А.І.
0
3
7
1
27,3
5,1
11
8
Сулига П.Г.
0
3
3
2
37,5
6,3
11
9
Сулига П.Г.
0
2
5
2
22,2
5,4
10а
7
5
Зіненко А.І.
1
2
2
0
60
7
10г
7
6
Зіненко А.І.
0
2
3
1
33
5,8
11а
7
5
Зіненко А.І.
0
1
1
3
20
4
11г
7
5
Зіненко А.І.
0
1
3
1
20
4,2

Більшість учнів 2-4 класів мають високі показники темпу читання вголос, читають виразно, з інтонацією, правильно роблять логічні наголоси. Низькі показники темпу читання вголос: Фатєєва Анастасія (9 слів) та Бондаренко Станіслав (11 слів) – учні 2 класу; Волокітін Радіон (36 слів) – учень 3 класу; Дудка Анастасія (40 слів) – учениця 4 класу.
УХВАЛИЛИ:
1.     Учителям української мови та літератури, математики та класоводам 3 і 4 класів спланувати роботу з учнями, які засвоїли навчальний матеріал за І семестр 2017-2018 навчального року на початковому рівні та мають бали початкового рівня за контрольні роботи за завданнями адміністрації школи.
2.     Учителям початкових класів:
2.1. Розробити серію додаткових занять для учнів із недостатньо сформованими навичками читання.
2.2. Відводити додатковий час на кожному уроці читання для вироблення навичок швидкого читання вголос, наближеного до природного розмовного мовлення.
2. СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка повідомила, що з метою вивчення стану дотримання критеріїв навчальних досягнень педагогами школи з 02 січня по 12 січня травня  2018 року здійснено перевірку ведення класних журналів 1-11 класів, адміністрацією школи було проаналізовано стан дотримання вчителями-предметниками  вимог Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
Валентина Василівна наголосила на виконання та дотримання нормативних документів при оцінюванні навчальних досягнень учнів: наказу МОН України  № 1222 від 21.08.13 року зі змінами, внесеними згідно з наказом МОН України №1009 від 19 серпня 2016 року «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»; додатку до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи»; наказу МОН України від 21.08. 2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-9 класи); наказу МОН України від 13 квітня 2011 року №329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти»(10-11 класи).
УХВАЛИЛИ:
1.     Педагогам школи постійно дотримуватися при оцінюванні навчальних досягнень учнів чинних нормативних документів.
2.     Постійно здійснювати  об’єктивне оцінювання навчальних досягнень відповідно до вимог критеріїв оцінювання.
3.СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила присутніх із результатами навчальних досягнень учнів за І семестр 2017-2018 навчального року. І семестр 2017-2018 навчального року закінчило 128 учнів. Згідно з річним планом роботи школи по закінченню І семестру класоводами, класними керівниками були здані звіти про рівень навчальних досягнень учнів за семестр. Аналізуючи навчальну діяльність по кожному класу слід відмітити, що 6 учнів досягли високого рівня навчальних досягнень, 29 учнів навчається на високому та достатньому рівнях, на середньому – 45 учнів, 22 учні мають бали початкового рівня. Зростає кількість учнів, які мають бали середнього рівня. 14 учнів мають бали початкового рівня з трьох і більше предметів. Учні 1 та 2 класів не атестовані згідно чинних документів. Федорова Анастасія , учениця 8 класу, не атестована з основ здоров’я через пропуски уроків без поважних причин. Кузьменко Таїсія та Боровий Олександр (учні 7 класу) не атестовані з російської мови.
Викликає занепокоєння навчання випускників школи. 3 дев’ятикласників та 4 одинадцятикласників ( Груздо Олександр – із 12 предметів, Карпенко Володимир – із 3 предметів, Доля Володимир – із 2 предметів, Золотарьова Аліна – із 3 предметів) мають бали початкового рівня. Чи здатні учні з балами початкового рівня здати успішно ДПА та ЗНО?
Якість знань по школі становить 34,3%.
УХВАЛИЛИ:
1.     Учителям-предметникам:
1.1 Домогтися, щоб кількість учнів, які мають початковий рівень навчальних досягнень, у ІІ семестрі зменшилась.
1.2.         Особливу увагу звернути на учнів, що мають по 1-2 бали достатнього рівня і можуть перейти в розряд учнів із високим рівнем навчальних досягнень, або ж 1-2 бали середнього чи початкового рівнів.
1.3.     Приділяти особливу увагу здібним учням, готуючи їх систематично до предметних олімпіад, різноманітних інтелектуальних конкурсів.
1.4.        Здійснювати індивідуальний підхід до навчання учнів, які мають бали початкового рівня, готуючи для них спеціальні завдання для їхнього рівня підготовки.


Голова наради                                    В.В. Доля
Секретар                                             Т.М. Михайленко



Протокол № 8
наради при заступникові з НВР
від 27.02.2018 року
Присутні – 20
Відсутні – 0
Порядок денний
1.Організація повторення навчального матеріалу в 1-11 класах.
2. Підготовка до ДПА та ЗНО-2018.
3. Результати вивчення викладання англійської мови в 7-9 та 11 класах.

1.      СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР, яка наголосила, що повторення — це постійне повернення до старих знань, систематичне відтворення їх у пам’яті учнів. Повторення навчального матеріалу є необхідною частиною процесу навчання. І теоретичні висновки, і практичний шкільний досвід показують, що міцне засвоєння знань, умінь і навичок не може бути забезпечене без багаторазового повторення. Якщо нові поняття спираються на раніше засвоєні, то вони не тільки розширюють і поглиблюють старі поняття, а й зміцнюють їх.
Уміння цікаво організувати повторення — ще одна важлива умова його ефективності. Тут велику роль відіграє новий підхід до вивченого. Якщо вчитель ставить запитання, формулюючи їх по-іншому, ніж він це робив раніше, пропонує на пройдені пра вила нові вправи, задачі, приклади, організовує виконання інших дослідів, розгляд нових відеосюжетів, використання незнайомих наочних посібників, то він має великі шанси на досягнення позитивного ефекту.

УХВАЛИЛИ:
1.     Педагогам школи  спланувати систематичне повторення начального матеріалу за  І семестр.
2.     Організовувати повторення навчального матеріалу: на початку року, поточне  та періодичне  повторення.

2. СЛУХАЛИ:
         Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила педагогів з наказом МОН України «Деякі питання проведення в 2018 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти» від 31.07.2017 № 1103 та листом МОН України від 31.01.2018 №1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти».
УХВАЛИЛИ:
1.     Інформацію взяти до відома та виконання.
2.     З метою якісної підготовки випускників до ЗНО-2018 та ДПА педагогам проводити індивідуально-групові консультації згідно встановленого графіка.

3.СЛУХАЛИ:
Заступника директора школи з НВР Долю В.В., яка повідомила, що згідно виконання роботи річного плану школи та у зв’язку з атестацією вчителя Обуховської Тетяни Євгенівни здійснено персональний контроль вивчення стану викладання англійської мови в 7-9 та 11 класах. Тетяна Євгеніївна  вміло володіє класом, формує свідоме відношення до навчання, забезпечує зацікавленість учнів до вивчення іноземної мови.
Мова педагога грамотна, багата, емоційна, завантаженість на уроках відповідає віковим особливостям та можливостям учнів, приділяється велика увага роботі з підручником. Тетяни Євгенівна систематично використовує технічні засоби навчання. Вчитель акцентує увагу учнів на переказ тексту з розумінням інформації, вміло здійснює установки для спілкування. Вона використовує принципи комунікативності, цілеспрямованості, ситуативної навчальної діяльності учнів. Зміст нових підходів до викладання іноземної мови – така проблема повсякчас турбує педагога.
УХВАЛИЛИ:
1.     Продовжити роботу щодо обладнання кабінету відповідно до Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів.
2.     Продовжити роботу щодо розробки, систематизації методичних, дидактичних матеріалів до уроків.
3.     Продовжити роботу зі здібними та обдарованими учнями щодо їх якісної підготовки до участі в олімпіадах, залучати до участі у Міжнародному конкурсі знавців англійської мови «Гринвіч».
4.     Залучати учнів школи до написання робіт МАН та участі в творчих конкурсах і міжнародних програм з англійської мови.



Голова наради                             В.В. Доля
Секретар                                      Т.М. Михайленко




Протокол №9
наради при заступникові з НВР
від 30.03.2018 року
Присутні – 20
Відсутні – 0
Порядок денний
1. Стан ведення класних журналів.
2.Обговорення результатів участі учнів школи в ІІ етапі предметних олімпіад.
3. Про виконання системи заходів МОН України по проведенню незалежного зовнішнього оцінювання випускників 2018 р.
4. Про затвердження експертних висновків щодо педагогічних працівників, що атестуються в 2018 році.

1.     СЛУХАЛИ:
Заступника директора школи з НВР Долю В.В., яка ознайомила із результатами  перевірки класних журналів. Перевірка класних журналів 1-11 класів показала, що класні керівники журнали ведуть охайно, згідно до чинних вимог та Інструкцій щодо ведення класних журналів. Проте, Михайленко Т.М., класний керівник 8 класу, у розділі «Загальні відомості про учнів» не дописала номера телефонів батьків та учнів, із запізненням оформляє класний журнал 11 класу класний керівник Суховєєва А.В..
У ході перевірки були встановлені недоліки щодо ведення класних журналів:
1. Математика (5 клас) вчитель Сулига П.Г., алгебра, геометрія в 7 класі вчитель Зіненко А.І. – відсутні аналізи контрольних робіт.
2.Суховєєва А.В. вчитель російської мови, Дейкун О.І., вчитель фізичної культури, Мірошниченко В.В., вчитель трудового навчання, допускають виправлення на сторінках журналів.
3.Одноманітні домашні завдання з трудового навчання (вчитель Мірошниченко В.В.), Захисту Вітчизни (вчитель Кучеренко С.М.).
4. Учитель математики та фізики Сулига П.Г. – жодної контрольної роботи з алгебри та геометрії в 9 класі за вересень-жовтень.
5. Учителю історії та правознавства Петренко Н.М. звернути увагу на конкретизацію диференційованих домашніх завдань.
6. Недостатня наповненість поточними балами (учитель хімії Кулібаба М.С., Бала Г.І. – українська література в 10 класі.)
7. Класним керівникам Балі Г.І. (10 клас), Петренко Н.М. (9 клас) вчасно записувати інструктажі безпеки життєдіяльності в класних журналах.
УХВАЛИЛИ:
1. Усім педагогам школи:
 1.1.Записи в журналах робити відповідно до єдиних орфографічних вимог
 1.2. Записи вести своєчасно, охайно, розбірливо
 1.3. При оформленні записів у журналах не допускати виправлень, закреслень, витирання та використання коректора.
 2. Класним керівникам постійно тримати на контролі відвідування учнів на першому та останніх уроках та щодня фіксувати про це на сторінках класних журналів у розділі «Зведений облік відвідування учнями».

2.СЛУХАЛИ:
Заступника директора школи з НВР Долю В.В., яка повідомила, що у зв’язку з недофінансуванням відділу освіти, молоді та спорту Кириківської селищної ради, відсутністю спонсорських коштів у школі, хворобою учнів на вітряну віспу, незначна кількість учнів, брала участь у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, а саме: 3 з української мови, 1 з фізики, 2 з англійської мови. Були залучені учительські кошти. Завдання з російської мови та літератури, з правознавства учні виконували на базі школи.
Результати : Чернишева Вероніка (7 клас) - І місце в ІІ етапі олімпіад з української мови (вчитель Кузьменко О.М.), Петриченко Анжела (10 клас) – ІІ місце в ІІ етапі олімпіад з української мови (вчитель Бала Г.І.) , Левченко Ярослав (9 клас) – І місце в ІІ етапі олімпіад з англійської мови та учасник ІІІ етапу олімпіад (вчитель Обуховська Т.Є.).

УХВАЛИЛИ:
1. Продовжити роботу зі здібними та обдарованими учнями щодо їх якісної підготовки до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних дисциплін.

3.     СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка повідомила, що з метою
якісної підготовки до ЗНО-2018 в школі розроблені відповідні заходи ( план заходів додається).

УХВАЛИЛИ:
1.     Учителям-предметникам:
1.1.         систематично здійснювати повторення вивченого матеріалу, контролювати успішність засвоєння учнями програмового матеріалу шляхом виконання ними тестових завдань;
1.2.         використовувати матеріали зовнішнього незалежного оцінювання минулих років під час тестових контрольних та самостійних робіт з проведенням детального аналізу, корекції помилок задля створення методичних рекомендацій щодо роботи над помилками;
1.3.         ознайомлювати учнів із структурою тестів, творчими роботами, методикою та критеріями оцінювання сертифікаційних робіт, пробним ЗНО на групових та індивідуальних заняттях;
1.4.         систематично працювати над підвищенням власної кваліфікації з питань тестових технологій, систем та за напрямом специфіки завдань ЗНО з навчальних предметів.
1.5.         оформити куточки ЗНО-2018 у кожному предметному кабінеті.
2.     Класному керівнику 11 класу Суховєєвій А.В.:
1.1.         ініціювати проведення тематичних класних годин, батьківських зборів з метою ознайомлення відповідних суб’єктів педагогічної діяльності з особливостями ЗНО-2018;
1.2.         виховну роботу спрямовувати на підвищення мотивації учнів до складання ними ЗНО, проводити профорієнтаційну роботу; залучати до виховних заходів психологів, соціального педагога школи.
4.     СЛУХАЛИ:
Заступника директора школи з НВР  Долю В.В., яка ознайомила, що атестація в школі відбулася відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.10 № 930, (зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 20.12.2011 № 1473).
На підставі протоколу засідання атестаційної комісії Кириківської  ЗОШ І – ІІІ ступенів від 29.03.2018 року №4 встановлено:
1.     Кучеренку Сергію Миколайовичу (вчитель фізичної культури)  та Обуховській Тетяні Євгенівні (вчитель англійської мови)  – «спеціаліст ІІ категорії».
2.     Коваль Ірині Миколаївні (педагог-організатор) – підтверджено «спеціаліст» (встановити 11 тарифний розряд).
3.     Синянській Тетяні Іванівні (вчитель початкових класів) –  підтверджено «спеціаліст І категорії».
4.     Порушити клопотання перед атестаційною комісією ІІ рівня відділу освіти, молоді та спорту Кириківської селищної ради: учителю біології Долі Валентині Василівні підтвердити кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший учитель».

УХВАЛИЛИ:
1. Інформацію взяти до відома.




Голова наради                       В.В. Доля
Секретар наради                    Т.М. Михайленко





Протокол №10
наради при заступникові з НВР
від 23.04.2018 року
Присутні – 20
Відсутні – 0
Порядок денний
1. Про підготовку до державної підсумкової атестації.
2. Аналіз відвідування учнями школи .
3. Про підсумки тематичної перевірки використання варіативної частини навчального плану.

1.     СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила педагогів , що читають у випускних класах, з листом МОН України № 1/9-185 від 27.03. 2018 року «Щодо проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти у 2017-2018 навчальному році».
Списки державних атестаційних комісій, розклад атестації затверджені директором школи та погоджені начальником відділу освіти, молоді та спорту Кириківської селищної ради. Матеріали для проведення ДПА в 4  та 9-му класах, укладені вчителями відповідно фаху згідно з вимогами нормативних документів, що регламентують закінчення навчального року та проведення ДПА у 2017-2018 н. році та затверджені директором школи.
УХВАЛИЛИ:
1.     Інформацію взяти до відома та виконання.

2.     СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка проаналізувала стан відвідування учнів за І семестр.
Пропущені учнями дні та причини по класах
Класи
По хворобі
За поясню-
вальними
батьків
Конкурси,
військком.,
змагання
Без поваж-них причин
Всього
1
70
22
0
0
92
2
166
14
0
0
180
3
56
16
0
0
72
4
57
9
0
0
66
5
49
8
1
0
58
6
122
25
6
0
153
7
101
44
14
37
196
8
95
63
17
0
175
9
82
67
9
0
158
10
25
89
10
0
124
11
70
65
17
0
152
По школі
893
422
74
37
1426

УХВАЛИЛИ:
1.     Класним керівникам 1-11 класів, соціальному педагогові школи Моісеєнко І.В., учителям-предметникам:
1.1.         Забезпечити постійний контроль за охопленням навчанням учнів та їх відвідуванням навчальних занять.
1.2.         Активно застосовувати різноманітні форми підвищення мотивації учнів до навчання.
1.3.         На кожному уроці контролювати відвідування учнями навчальних занять.
1.4.         У кожному конкретному випадку відсутності учнів на заняттях невідкладно з’ясовувати причини, встановлювати місце перебування дитини, інформувати батьків або осіб, які їх заміняють.
1.5.         Соціальному педагогу Моісеєнко І.В. у випадку, якщо учень систематично або тривалий час не відвідує школу без поважних причин, посилити профілактичну роботу, а у разі необхідності подавати матеріали до кримінальної міліції у справах неповнолітніх, службу у справах дітей та притягувати до відповідальності батьків.

3.     СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка доповіла, що з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти передбачені додаткові години на навчальні предмети, курси за вибором, факультативи.
У 1-11-х класах інваріантна складова доповнена такими додатковими годинами варіативної частини навчального плану: 1 клас (1 год.) – розширення курсу української мови для забезпечення синхронності у навчанні читання й письма (навчання грамоти), у 2 та 3  класах (по 1 год.) – курс за вибором «Зарубіжна література» (автор А. Мовчун), рекомендованого МОН України № 1/11-3761 від 12.08.2008 р.).
Головною метою вивчення предмета «Зарубіжна література» у школі першого ступеня є залучення молодших школярів до скарбниці світової літератури, загальнолюдських і національних духовних цінностей, формування в них здатності сприймати найліпше і найцінніше, що створило людство протягом століть, розширення їхніх культурно-пізнавальних інтересів.
4 клас:– за згодою батьків та рішенням педагогічної ради з метою розвитку основних аспектів розумової діяльності та формування мислення дітей на систематичній основі введено інтегрований курс за вибором «Розвиток продуктивного мислення» ( 1 година на тиждень за програмою та підручниками О. Гіся).
Школа бере участь у Всеукраїнському проекті «Школа, дружня до дитини». З цією метою у 10 класі введений факультатив «Захисти себе від ВІЛ».
Для забезпечення якісної підготовки учнів до здачі ДПА та ЗНО-2018 року ввели факультативи з української мови в 8 класі, з історії України та англійської мови в 11 класі.

УХВАЛИЛИ:
1.     Інформацію взяти до відома.




Голова наради                       В.В. Доля
Секретар наради                    Т.М. Михайленко



Протокол №11
наради при заступникові з НВР
від 31.05.2018 року
Присутні – 20
Відсутні – 0
Порядок денний
1. Про виконання навчальних планів і програм.
2. Аналіз контрольних зрізів знань з базових дисциплін.
3. Про планування роботи методичної ради та ШМО на наступний рік.

1.СЛУХАЛИ:
Заступника з НВР Долю В.В., яка повідомила, згідно з річним планом був проведений аналіз виконання навчальних програм у 1-11-х класах з усіх навчальних предметів у межах часу, відведеного робочими навчальними планами на вивчення предметів з 01вересня 2017 по 31 травня 2018 року.
Проведена перевірка показала, що навчальні плани і програми за 2017-2018 навчальний рік з усіх предметів інваріантної та варіативної частини навчального плану виконано.

УХВАЛИЛИ:
1. Вважати виконаними навчальні програми і плани з усіх предметів інваріантної та варіативної частини робочого навчального плану школи в 2017-2018 навчальному році.
2.  Учителям школи:
2.1. При плануванні роботи на 2018-2019 навчальний рік, дотримуватися вимог навчальних програм, критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, інструктивно-методичних листів Міністерства освіти і науки України (постійно).

1.     СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР Долю В.В., яка ознайомила з результатами адміністративних контрольних робіт за ІІ семестр 2017-2018 навчального року в 2-11 класах.

Результати контрольних робіт із української мови
Клас
К-сть
учнів
Писало
роботу
ПІП вчителів
Навчальні досягнення
Якість
знань
(%)
Серед-ній
бал
В
Д
С
П
2
14
14
Каніщева О.С.
4
5
4
1
64,3
7,7
3
11
8
Векленко С.М.
2
5
1
0
87,5
8,6
4
9
8
Мусієнко О.В.
2
5
1
0
87,5
8
5
10
8
Кузьменко О.М.
0
5
2
1
62,5
6,5
6
16
15
Кузьменко О.М.
3
2
8
2
33
6
7
18
18
Кузьменко О.М.
2
5
6
5
39
5
8
13
13
Михайленко Т.М.
1
2
6
4
23
4,9
9
11
10
Бала Г.І.
1
1
6
2
20
5,1
10
6
4
Бала Г.І.
1
3
0
0
100
8,7
11
8
6
Кузьменко О.М.
0
0
1
5
0
2,5

Результати контрольних робіт із математики
Клас
К-сть
учнів
Писа-ло
робо-ту
ПІП вчителів
Навчальні досягнення
Якість
знань
(%)
Серед-ній
бал
В
Д
С
П
2
14
13
Каніщева О.С.
3
0
7
3
93
5,7
3
11
11
Векленко С.М.
2
5
3
1
64
7,3
4
9
8
Мусієнко О.В.
2
3
3
0
62,5
7,6
5
10
8
Сулига П.Г.
0
5
3
0
62,5
7,5
6
16
15
Сулига П.Г.
4
3
7
1
46,7
6,6
18
17
Зіненко А.І.
2
1
9
5
18
4,8
18
14
Зіненко А.І.
2
2
7
3
28,6
5,6
13
9
Зіненко А.І.
0
2
5
2
22
5
13
13
Зіненко А.І.
1
3
9
0
31
5,9
11
8
Сулига П.Г.
0
3
2
3
37,5
5,5
11
9
Сулига П.Г.
1
4
4
0
55,6
7,1
10а
6
3
Зіненко А.І.
1
2
0
0
100
8
10г
6
5
Зіненко А.І.
1
2
2
0
75
7,6
11а
8
6
Зіненко А.І.
0
0
3
3
0
3,5
11г
8
7
Зіненко А.І.
0
1
3
3
14,3
4,4

УХВАЛИЛИ:
1.     Учителям української мови та літератури, математики та класоводам
 2-4   класів:
1.1.         Спланувати роботу з учнями, які засвоїли навчальний матеріал за ІІ семестр 2017-2018 навчального року на початковому рівні та мають бали початкового рівня за контрольні роботи за завданнями адміністрації школи.
1.2.         Зробити поелементний аналіз помилок, які були допущені учнями при виконанні контрольних робіт.
1.3.         Систематично працювати над навичками безпомилкового письма та удосконаленням обчислювальних навичок.
1.4.         Дотримуватись норм оцінювання письмових робіт, враховуючи охайність і чіткість записів.

2.     СЛУХАЛИ:
Заступника з НВР Долю В.В., яка наголосила, що з метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в закладі працювала методична рада та ШМО.
Усі ШМО мають річні плани робіт і проводили свої засідання один раз на чверть.
Слід зазначити, що тематика засідань МО відповідала проблемі, над якою працює школа, всі засідання методичної ради пройшли на високому рівні: доповіді були змістовними і цікавими.
Головні зусилля членів науково-методичної ради та керівників шкільних методичних об’єднань були зосереджені на наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам, особливо молодим, у підвищенні їхньої професійної майстерності, створення творчої атмосфери, такого морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, що сприятиме оптимізації навчально-виховного процесу в школі.

УХВАЛИЛИ:
1.     Основні завдання методичної ради на 2018-2019 навчальний рік:
Ø Направляти і контролювати роботу по предметних методичних об’єднаннях.
Ø Очолювати роботу по підготовці і проведенню внутрішкільних педагогічних читаь
Ø Всебічно сприяти успішній роботі педколективу школи над проблемними питаннями.
Ø Сприяти збагаченню педагогічного процесу новими прогресивними і більш досконалими методами і засобами навчання, розвитку педагогічної творчості.
Ø Впроваджувати в практику роботи школи передовий педагогічний досвід і досягнення педагогічної науки, інтерактивні технології навчання.
Ø Продовжувати роботу над вдосконаленням педагогічної майстерності учителів школи.
2.     Керівникам ШМО та динамічної групи вчителів початкової школи спланувати роботу до 25.09.2018 року.


Голова наради                             В.В. Доля
Секретар                                       Т.М. Михайленко



Немає коментарів:

Дописати коментар