пʼятниця, 30 червня 2017 р.

Наказ Про результати навчально-виховного процесу за 2016-2017 навчальний рік

Про результати навчально-виховного процесу
за 2016-2017 навчальний рік     
Навчально-виховний процес у школі здійснювався з дотриманням чинних нормативних вимог, структура навчального року була відповідною до листа МОН України від № 1/9-296 від 09 червня 2016 року «Про структуру 2016-2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів».
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювалося згідно Загальних критеріїв, адміністрація школи здійснювала постійний контроль за їх дотриманням під час відвідування уроків, перевірки класних журналів.
У 2016-2017 навчальному році вивчався стан викладання української мови та літератури, історії України та всесвітньої історії, географії, основ здоров’я, правознавства, фізичної культури та предмети в початкових класах.
Усі матеріали контролю узагальнено в довідках і наказах по школі, обговорено на засіданнях педагогічної ради. Зауваження та пропозиції виконані та взяті до уваги. Систематично перевірялося ведення шкільної документації, результативність навчальних досягнень учнів.
2016-2017 навчальний рік закінчило 138 учнів. Згідно з річним планом роботи школи по закінченню року класоводами, класними керівниками були здані звіти про рівень навчальних досягнень учнів за ІІ семестр та 2016-2017 навчальний рік. Аналізуючи навчальну діяльність по кожному класу слід відмітити, що 16 учнів досягли високого рівня навчальних досягнень, 33 учні навчається на високому та достатньому рівнях, на середньому – 45 учнів, 29 учнів мають бали початкового рівня. Зростає кількість учнів, які мають бали середнього рівня. 15 учнів мають бали початкового рівня з трьох і більше предметів. Учні 1 класу не атестовані згідно чинних документів.
12 учнів школи, які мають бали високого рівня нагороджені Похвальними листами « За високі досягнення у навчанні». Учениці 9 класу Петриченко Анжела, Прищ Алла, Чижик Анна отримали свідоцтва про базову загальну середню освіту з відзнакою. Учениця 11 класу Гладунець Анна нагороджена золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні». Учні 11 класу Гаманов Роман, Горбань Юлія, Гладунець Анна, Ждан Ігор нагороджені Похвальними грамотами «За особливі досягнення у вивченні фізичної культури».
Викликає занепокоєння навчання випускників школи. 8 дев’ятикласників мають бали з трьох і більше предметів початкового рівня. Чи здатні учні з балами початкового рівня здати успішно ДПА та ЗНО?
Низька успішність свідчить про безвідповідальне ставлення учнів до навчання та відсутність будь-якого контролю з боку батьків. І чи все зробили вчителі-методисти, старші вчителі, вчителі вищої категорії, які працюють в старших класах, для того, щоб рівень успішності був значно вищий. Учителі не знайшли в своєму арсеналі тих методів і форм, які б змусили учнів навчатися значно краще.
Аналізуючи звіти успішності, слід відмітити, що рівень знань, умінь і навиків старшокласників з кожним роком погіршується.
Слід звернути увагу на учнів, які мають лише по 1 балу достатнього рівня: Золотарьова Альона та Лоскот Алла, учениці 6 класу, мають 9 з англійської мови, учениця 7 класу Доля Валерія має 9 з географії.
Високий та достатній рівень навчальних досягнень по школі становить 39, 8%.
Зведені дані рівня навчальних досягнень учнів
1-11 класів за 2016-2017 н. рік

1-4 класи
5-9 класи
10-11 класи
По школі
Число учнів на початок року
48
75
13
136
Прибуло
1
2
3
5
Вибуло
1
1
1
3
Є на кінець
48
76
14
138
Не атестовано
15
0
0
15
Високий рівень
7
8
1
16
Достатній рівень
17
15
1
33
Середній рівень
9
30
6
45
Початковий р.:
0
23
6
29
з 1 предмета
0
9
3
12
з 2 предметів
0
0
2
2
з 3 і більше
0
14
1
15
Високий і достат
ній (у %)
72,7
30,3
14,3
39,8

Виходячи із зазначеного
Наказую:
1.     Класним керівникам:
1.1.         Провести класні та батьківські збори за результатами 2016-2017 навчального року.
1.2.         Посилити контроль за учнями, які потребують особливої уваги, своєчасно перевіряти щоденники й повідомляти батьків про успіхи їхніх дітей.
2.     Учителям-предметникам:
2.1.         Приділяти особливу увагу здібним учням, готуючи їх систематично до предметних олімпіад, різноманітних інтелектуальних конкурсів.
2.2.         Здійснювати індивідуальний підхід до навчання учнів, які мають бали початкового рівня, готуючи для них спеціальні завдання для їхнього рівня підготовки.
2.3.         Продовжити впроваджувати в практику інноваційні форми і методи роботи на уроках, комп’ютерні технології, з метою активізації пізнавальної діяльності учнів.
2.4.         Відповідно до критеріїв об’єктивно оцінювати рівень навчальних досягнень учнів.
3.     Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з НВР Долю Валентину Василівну.

Директор школи

Немає коментарів:

Дописати коментар