субота, 16 вересня 2017 р.

Про посилення взаємодії між закладом та ДНЗ з метою забезпечення наступності у навчально-виховному процесі

Про посилення взаємодії між закладом та ДНЗ
з метою забезпечення наступності
у навчально-виховному процесі
Питання спільної роботи з ДНЗ «Світлячок» по забезпеченню наступності у навчально-виховному процесі постійно тримається на контролі адміністраціями обох закладів. Щороку, в кінці серпня, керівниками навчальних закладів укладається угода про співпрацю, у якій визначається мета співпраці, права і обов'язки дошкільного і загальноосвітнього навчального закладу, в річних планах роботи закладів існує відповідний розділ роботи.
Учителі початкових класів, регулярно відвідують заняття у ДНЗ, проводять спільні засідання методичних об’єднань, щоб забезпечити головну умову наступності у вихованні і навчанні: спрямованість педагогічного процесу дошкільного навчального закладу і початкової школи на всебічний розвиток особистості дитини. У своїй діяльності педагоги керуються Базовим компонентом дошкільної освіти та Державним стандартом початкової загальної освіти, де визнається пріоритетність компетентнісного підходу до розв'язання основних завдань дошкільної та початкової ланок освіти з метою забезпечення поетапного становлення дитячої особистості, її фізичного, пізнавального, соціального, естетичного розвитку, набуття нею певного практичного досвіду, необхідного для використання у майбутньому житті.
Традиційними стали у школі дні відкритих дверей для батьків майбутніх першокласників. Вони разом з дітьми беруть участь у традиційних заходах: «Святі першого дзвоника», ранках «А хто Миколая любить?», «Новий рік іде, щастя всім несе», «Святі прощання з букварем» тощо.
Проводиться просвітницька робота з батьками майбутніх першокласників психологічною службою школи через різноманітні методи: бесіди, порадники, анкетування.
У цьому навчальному році велика робота по співпраці з ДНЗ проводиться учителем початкових класів Мусієнко О.В.: регулярно відвідуються заняття (зошит реєстрації ведеться), участь у методичних нарадах (протокол), виступ на педагогічній раді, проведення спільних заходів, накопичення відповідного методичного та власного доробку у тематичній папці.
Проте спільна співпраця з забезпечення наступності у навчально-виховній роботі ДНЗ та ЗНЗ вимагає більшої системності та продуманості.
Виходячи із вище зазначеного на підставі чинного законодавства та нормативно-правових документів, які визначають. що саме наступність є однією з обов'язкових умов здійснення неперервності здобуття освіти, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв'язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних щаблях освіти

НАКАЗУЮ:
1.     Заступнику директора з навчально- виховної роботи Долі В.В.:
1.1.         Спрямовувати роботу динамічної групи учителів початкових класів на посилення співпраці з ДНЗ «Світлячок».
1.2.         Надати необхідну методичну допомогу учителю початкових класів Мусієнко О.В. по роботі з батьками та майбутніми першокласниками.
1.3.         Тримати на контролі виконання відповідного розділу річного плану закладу та угоди про співпрацю з ДНЗ «Барвінок», забезпечити взаємообмін накопиченим педагогічним досвідом між вихователями дітей старшого дошкільного віку  та вчителями початкової школи з цікавих проблемних питань реалізації наступності.

2.     Учителю початкових класів Мусієнко О.В.:
2.1.         Сформувати попередній список набору учнів до першого класу в 2018-2019 навчальному році.
2.2.         Провести у квітні батьківські збори та залучити їх до операції «Дай руку, першокласнику».
2.3.         Поглибити самоосвіту та працювати над підвищенням фахової майстерності з даного питання.

3.     Практичному психологу Балі В.Л.:
3.1.         Додатково спланувати і провести заходи просвітницького спрямування з батьками майбутніх першокласників по запобіганню труднощів адаптаційного періоду.
3.2.         Провести спостереження за вихованцями та надати відповідні рекомендації батькам, вихователям та вчителю майбутніх першокласників.
4.     Соціальному педагогу Моісеєнко І.В. скласти попередній соціальний паспорт майбутнього першого класу та надати прогноз успішності та соціальних ризиків.

5.     Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально- виховної роботи Долю В.В.


Директор школи

Немає коментарів:

Дописати коментар