вівторок, 26 червня 2018 р.

Наказ "Про результати ДПА в 4 класі"


Про результати проведення ДПА
в 4 класі
                                                                          
Відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 № 1547, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 14.02.2015 за № 157/26602, наказу Міністерства освіти і науки України від №1/9-315 «Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів»,  листа МОН України від 31.01.2018 №1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти», наказу управління освіти і науки обласної державної адміністрації від 21.06.2017 № 214 «Про структуру 2017/2018 навчального року та робочі навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів», орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2017-2018 навчальному році ( лист МОН України № 1/9-185 від 27.03. 2018 року «Щодо проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти у 2017-2018 навчальному році», відповідного наказу відділу освіти, молоді та спорту №45-ОД від 15.03.2018 року та наказу по школі №26-ОД 26.03.2018 року «Про порядок організованого закінчення навчального року та проведення ДПА в 2017-2018 навчальному році» була проведена державна підсумкова атестація учнів 4 класу.
Вчасно були затверджені розклади проведення державної атестації учнів 4 класу, погоджений начальником відділу освіти, молоді та спорту Кириківської селищної ради склад атестаційних комісій, затверджені матеріали для проведення ДПА учнів 4 класу за курс початкової загальної освіти. 8 учнів 4 класу брали участь у складанні державної підсумкової атестації. Державна підсумкова атестація за курс початкової загальної середньої освіти учнів 4 класу проводилась у формі підсумкових контрольних робіт з двох предметів: з української мови, та математики відповідно до календарно-тематичного планування згідно із затвердженим розкладом. Тексти контрольних робіт для проведення державної підсумкової атестації складені відповідно до державних вимог щодо навчальних досягнень, визначених навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класів (зі змінами) і охоплювали матеріал 4 класу на кінець навчального року. Порядок проведення державної підсумкової атестації учнів 4 класу відповідав нормативним вимогам початкової школи. На проведення кожної підсумкової контрольної роботи відводилась 1 академічна година. Оцінювання навчальних досягнень учнів під час перевірки підсумкових контрольних робіт здійснювалося відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 13.04.11 №329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» та Інстуктивно-методичних матеріалів щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (листа МОН України від 28.01.2014 №1/9-74). Порушень щодо організації та проведення державної підсумкової атестації учнів 4 класу не було. Матеріали державної підсумкової атестації оформлені своєчасно, правильно, здані на зберігання. Результати державної підсумкової атестації учнів 4 класу узагальнено та надано до відділу освіти, молоді та спорту Кириківської селищної ради:
Атестаційна контрольна робота з української мови є інтегрованою і містить завдання на перевірку результатів навчання з української мови і літературного читання. Завдання на перевірку сформованості навички читання, розуміння прочитаного, уміння працювати з текстом, використовуючи визначені програмою літературознавчі поняття; перевірку орфографічних і пунктуаційних умінь, навичок застосування знань про мову і мовлення, мовних умінь; побудову зв’язного висловлювання формуються на основі єдиного художнього або науково-художнього тексту. Для перевірки орфографічних і пунктуаційних умінь укладачі контрольної роботи обирають в тексті для читання логічно завершену частину для списування, в якій 25% слів містять вивчені орфограми, і оформлюють її з пропусками цих орфограм.
За даними аналізу робіт, успішність учнів 4-го класу з української мови характеризується такими показниками:
Учнів за списком
Писали роботу
Рівень виконання роботи
В
Д
С
П
9
8
2 (25%)
5 (62,5%)
1 (12,5%)
0
ДПА з української мови в 4- му класі показала, що учні мають достатній рівень мовленнєвих і правописних умінь, практично уміють застосовувати мовні знання. Дотримуються технічних правил письма, охайно оформляють письмову роботу.
Кожне із завдань, як і їх сукупність, підпорядковувалося смисловій складовій читання, як, у свою чергу, базується на його технічній складовій,
Важливо визначити рівень сформованості навичок свідомого читання та розуміння тексту для його практичного застосування, тому запропоновані завдання були такими: на узагальнення змісту прочитаного (розкриття головної думки), на розуміння предметного змісту, здатність висловити власну думку з приводу прочитаного тощо.
Типові помилки: Читання. Сформованість уміння характеризувати героїв.
Мова.1. Утворення форм слів, що належать до різних частин мови.
2. Побудова письмового зв’язного висловлювання.
Показник якості знань учнів 4-го класу з української мови становить – 87,5%
Метою підсумкової контрольної роботи з математики було визначення рівня сформованості в учнів 4-го класу умінь застосовувати набуті знання і вміння на практиці.
За даними контрольної роботи з математики, успішність учнів 4-го класу характеризується такими показниками:
Учнів за списком
Писали роботу
Рівень виконання роботи
В
Д
С
П
9
8
2 (25%)
3 (37,5%)
3 (37,5%)
0
Типові помилки, допущені учнями:1. Порівняння чисел і величин.
2.Розширена задача на зведення до одиниці
Показник якості знань учнів 4-го класу з математики становить – 62,5 %
Якісний аналіз контрольних робіт із вищезазначених предметів свідчить про те, що переважна більшість учнів 4-го класу достатньою мірою засвоїла програмовий матеріал з основних наук за 4-й клас та готова їх вивчати в основній школі.
Виходячи з вищезазначеного
НАКАЗУЮ:
1.Учителям початкових класів протягом 2018-2019 навчального року
1.1. Спрямувати роботу на виправлення типових помилок, допущених учнями при виконанні контрольних робіт.
1.2.Звертати увагу на математичну грамотність записів учнями пояснень, скорочень, відповідей.
1.3. Дотримуватися норм оцінювання письмових робіт, ураховуючи охайність, чіткість, виправлення, пояснення.
1.4. Організувати індивідуальну роботу з учнями, які недостатньою мірою засвоїли програмовий матеріал з даних предметів.
2. Керівнику динамічної групи вчителів початкових класів Векленко С.М..:
2.1. Проаналізувати результати ДПА на засіданні динамічної групи у червні 2018 року.
3. Учителям – предметникам Михайленко Т.М., Зіненко А.І.:
3.1. З метою ліквідації прогалин у знаннях учнів та успішного оволодіння новим програмовим матеріалом спланувати на наступний навчальний рік системне повторення навчального матеріалу до 10.09.2018 року
4. Контроль за виконанням даного наказу  покласти на заступника директора з НВР Долю В.В..

Немає коментарів:

Дописати коментар