четвер, 9 листопада 2017 р.

Довідка про стан викладання англійської мови

Довідка
про стан викладання  та рівень навчальних досягнень учнів з англійської мови
Згідно графіка внутрішньошкільного контролю за станом викладання навчальних предметів у школі до 2018 року, стан викладання та рівень навчальних досягнень знань учнів з англійської мови вивчався у  квітні- травні 2012 року та у 2014-2015 н. році. Протягом 3-х років адміністрація школи відвідала і проаналізувала 28 уроків. Питання розглядалось на педагогічній раді від 29 жовтня 2014 року (протокол № 2) «Результативність навчання із запровадженням елементів новітніх технологій навчання на уроках англійської мови».  Видані накази по школі: « Про стан викладання, навчальні досягнення учнів з англійської мови» ( №88- ОД від 06 червня 2012 року) та «Про результативність навчання із запровадженням елементів новітніх технологій навчання на уроках англійської мови» ( № 150- ОД від 2014 року).

Контрольні зрізи знань, умінь і навичок учнів з предмету проводились в
грудні 2015 року
Результати контрольної роботи з письма в 11 класі
Учнів в класі
Писали
Високий
рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість
знань
7
5
0
2
3
0
40%
Результати контрольної роботи з аудіювання в 11 класі
Учнів
у класі
Писали
Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань

6
1
0
4
1
17%

Результати контрольної роботи з читання в 11 класі
Учнів
у класі
Писали
Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
7
6
0
4
2
0
67%

Результати контрольної роботи з говоріння в 11 класі
Учнів
у класі

Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
7
5
0
2
3
0
40%


Результати контрольної роботи з аудіювання в 9 класі
Учнів у класі
Писали
Високий
рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість
знань
18
14
1
4
6
3
36%

Результати контрольної роботи з читання в 9 класі
Учнів
у класі
Писали
Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
18
10
2
0
6
2
20%

Результати контрольної роботи з письма в 9 класі
Учнів
у класі
Писали
Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
18
11
2
1
5
3
27%

Результати контрольної роботи з говоріння в 9 класі
Учнів у класі

Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
18
10
1
2
7
0
30%

Результати контрольної роботи з читання в 4 класі
Учнів в класі
Писали
Високий
рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість
знань
18
17
2
5
10
0
41%


Результати контрольної роботи з аудіювання в 4 класі
Учнів у класі
Писали
Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
18
15
2
8
5
0
67%

Результати контрольної роботи з говоріння в 4 класі
Учнів у класі

Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
18
17
5
5
7
0
59%

Результати контрольної роботи з письма в 4 класі
Учнів у класі
Писали
Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
18
18
2
6
10
0
44%
Проведений аналіз типових помилок та недоліків, розроблено корекційні заходи щодо усунення помилок. Учні допустили лексико- граматичні помилки: при виборі правильного слова в тестах, вживання часів дієслів, ступенів порівняння прикметників.
Результати навчальних досягнень учнів 11 класу з англійської мови
за І семестр 2015-2016 навчального року
Бали
Учнів

Високий
Рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
Кількість
7
0
1
6
0
14%

Результати навчальних досягнень учнів 9 класу з англійської мови за
І семестр 2015-2016 навчального року
Бали
Учнів
Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
Кількість
18
2
4
10
2
33%

Результати навчальних досягнень учнів 4 класу з англійської мови
за І семестр 2015-2016 навчального року
Бали
Учнів
Високий рівень
Достатній
Середній
Початковий
Якість знань
Кількість
18
3
7
8
0
56%

    Вивчено стан матеріально-технічного забезпечення викладання предмету, методично-дидактичну базу.
       Варіативна частина робочого навчального плану для покращення викладання предмету не використовується.
      Державний стандарт освіти для початкової школи впроваджується з 01 вересня 2012 року (читається англійська мова в 1 класі).
       В навчальному закладі є Інтернет, електронна адреса, сайт школи.
      Викладання англійської мови здійснюється двома вчителями:
    Колісніченко Катерина Тихонівна  працює в 1-4 класах, 9, 10,11 класах. Педагогічний стаж – 43 роки, вища категорія, старший учитель.
Нагороди – Відмінник освіти України, 2000 рік; Грамоти відділу освіти Великописарівської РДА 2003, 2004, 2005. 2014, 2015 роки; Грамота Сумської обласної державної  адміністраціїуправління освіти і науки, 2010 рік. Курси – 2014 рік при СОІППО, рік останньої атестації – 2015. Колісніченко К.Т. володіє ІКТ, проводить уроки з комп’ютерною підтримкою.
Тема самоосвіти: «Формування пізнавальних здібностей учнів у процесі вивчення англійської мови із використанням інноваційних технологій навчання».
В 2012 році 2 учні були учасниками Всеукраїнських учнівських олімпіад ІІ етапу. У 2013 році учениця 11 класу Чернишенко Юлія зайняла ІІІ місце , у 2014 році учениця 8 класу Карпусь Ірина – ІІ місце, у 2015 році учениця 9 класу Карпусь Ірина – ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови. ЇЇ вихованці беруть участь у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови « Гринвіч» - 7 учасників у 2011 році, 10 учасників у 2012 році, 20 учасників у 2013 році, 22 учасники в 2014 і 2015 році. Мають срібні і золоті сертифікати. У 2011році учениця 8 класу Пісарєва Таїсія зайняла І місце в Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Т. Шевченка( вірш на англійській мові).
           Чітко спланована робота  з обдарованими та здібними учнями.
     Проводячи тиждень англійської мови, вчитель підготувала заходи «Міс Англія», «Веселий поїзд» для учнів старших класів, «Знання – сила», «Творці поезії» для молодших школярів ; інтелектуальні ігри, вікторини, конкурси, виставки кращих робіт учнів. Для молодших школярів практикує інсценування казок на англійській мові: «Теремок», «Муха-Цокотуха», «Колобок».
В 2011-2012 н. році вивчався та узагальнений досвід Катерини Тихонівни «Використання творчих соціокультурних завдань на краєзнавчому матеріалі при вивченні англійської мови».Узагальнені матеріали схвалені  районною науково-методичною радою.
       Бере активну участь у роботі шкільного та районного МО. На високому науково-методичному рівні проводить відкриті уроки. Так,   у грудні 2011 року був проведений відкритий урок у 2 класі для вчителів Школи молодого та малодосвідченого педагога. В листопаді 2012 року підготовлений відкритий урок у 7 класі на семінар для заступників директорів з НВР , у жовтні 2014 року були  проведені відкриті уроки у 3та 10 класах.
      На конкурс « Я атестуюсь» підготувала брошуру «Інноваційні форми та методи роботи на уроках англійської мови».
Брала участь у районному Педагогічному ярмарку методичних розробок і посібників у 2014 році і зайняла ІІ місце, у конкурсі «Учитель року – 2016»  у номінації «Англійська мова».
Має власний блог, де розміщені розробки уроків, позакласних заходів.
Друкувалась у фаховому журналі «Англійська мова та література» в 2015 році – розробка уроку англійської мови у 7 класі «Найкращий друг».
Катерина Тихонівна – керівник шкільного МО вчителів гуманітарного циклу, керівник районної Школи молодого та малодосвідченого педагога англійської мови, член районної творчої групи по збиранню краєзнавчого матеріалу.
Аналіз перевірки поурочних планів  свідчить про якісну підготовку до уроків. Уроки Катерини Тихонівни завжди цікаві, методично продумані, унаочнені, з використанням нестандартних форм і методів роботи, з комп’ютерною підтримкою, насичені лексичними іграми, віршами, римівками, кросвордами. Неослабну увагу вчитель приділяє проектним технологіям. Матеріали для створення проектів учні черпають із Інтернету, додаткової літератури, захищаючи їх, використовують комп’ютерні технології. Вчитель іде в ногу із сучасністю, проймається й надихається силами, що пробудилися в ній. Практикує проведення  різних типів сучасного уроку: уроки-ігри, уроки-подорожі, уроки-екскурсії, уроки-конференції, уроки-диспути, уроки-дебати.
  Учитель використовує навчально-методичні комплекти в своїй роботі.
Заповнення  сторінок класного журналу відповідає Інструкції по веденню класних журналів. Вчасно виставляються бали за тематичні навчальні досягнення учнів та ведення зошитів, достатня наповнюваність оцінок, правильні записи змісту уроку, домашнього завдання. Записи ведуться охайно.
Систематично і якісно перевіряються учнівські зошити, словники.
Власними силами Катерини Тихонівни оформлений кабінет іноземної мови, який використовується для проведення  уроків англійської мови. Кабінет розміщений в частині обідньої зали приміщення їдальні. За завідування кабінетом вчитель додаткову оплату не отримує. В кабінеті є: посадова інструкція вчителя, «Паспорт навчального кабінету»,  Інструкції з безпеки життєдіяльності, «Перспективний план розвитку кабінету», тематична картотека, систематизований роздатковий дидактичний матеріал та наочність. Оформлена методична папка – портфоліо учителя іноземної мови, підібрані матеріали для позакласної роботи з предмету, створений банк семестрових контрольних робіт, раціонально впорядкована література: методична, навчальна, довідкова, художня.
У викладанні  іноземної мови використовується фахова преса: «Англійська мова та література» вид. Харків;«Англійська мова в початковій  школі» вид. Харків; газета «English» вид. Київ; «Пізнайко» з диском для молодших школярів, журнал «Teenglish» - для  старшокласників.
У кабінеті є магнітофон придбаний за кошти батьків, касети, диски з аудіозаписами – за кошти вчителя; тематичні диски, навчальні посібники для вчителя від Британської Ради (надіслані в школу методкабінетом).
Робоче місце вчителя обладнане (на столі лежить розклад, графік дзвінків ,  календарні та поурочні плани, інше).
Учитель добре володіє нормативними документами, програмами та інструктивно-методичними рекомендаціями.
Згідно з Державним стандартом початкової загальної освіти, метою вивчення  іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетенції з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкування в усній та письмовій формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях.
Згідно з принципом комунікативності у навчанні іноземної мови і досягнення практичної мети – навчання іншомовного спілкування – засвоєння мовного матеріалу (граматичного, лексичного, фонетичного, орфографічного) відбувається комплексно.
Важливим і актуальним з точки зору соціокультурного розвитку учнів є вивчення ними соціокультурного портрета рідного краю, розвиток уміння описувати іноземною мовою реалії життя свого села,формування уявлень про загальнолюдські цінності.
Учитель організовує роботу з розвитку творчих здібностей учнів, що стимулює розвиток комунікативних здібностей, забезпечує гармонійне поєднання різних видів мовленнєвої діяльності.
Широко впроваджуються в структуру уроків інноваційні форми і методи: робота в групах, у парах, «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Акваріум», інсценування, форми – «Криголами», «Асоціативний кущ». На уроках використовуються психо-корекційні ігри: «Повітряні малюнки»(ігри на увагу), «Рахуємо разом» (на концентрацію уваги), «Алфавіт»(на розподілення уваги ), «Шум не заважає» (на стійкість уваги ) «Ті що не бачать, і ті що не чують»(на переключення уваги), ігри на спостережливість,ігри на розвиток пам’яті,  ігри, що привчають цінити час, на розвиток уваги , ігри , що розвивають мислення,ігрина підвищення потенціалу мовленнєвої діяльності, на зняття напруження та втоми (здоров’я – зберігаючі технології).
Здійснюється диференційований підхід у навчанні та виконанні домашніх завдань.
Використовує автентичні матеріли: оголошення, реклами, вивіски, твори-оригінали на англійській мові.
Навчально-методичне забезпечення викладання предмета: програми, методичні посібники, граматичні таблиці.
При оцінюванні навчальних досягнень учнів учитель дотримується єдиних Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
З 01 вересня 2014 року в школі працює  педагог – Обуховська Тетяна Євгеніївна. Вона закінчила Сумський державний педагогічний університет в 2013 році за фахом – викладач російської мови, зарубіжної літератури, вчитель англійської мови. Читає уроки в 5, 6,7, 8 класах. В 2015 році  учениця  8 класу, Петриченко Анжела, була учасником Всеукраїнської учнівської олімпіади  з англійської мови ІІ етапу, де зайняла III місце.
Календарне планування складено відповідно до вимог навчальних програм. Якісно виконується навчальна програма щодо кількості проведених на час вивчення уроків та виконання всіх видів мовленнєвої діяльності ( читання, письмо, усне мовлення, аудіювання). Всі класи забезпечені підручниками. Тема самоосвіти: «Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови».
           Проводячи тиждень англійської  мови, вчитель підготувала цікаві вікторини, конкурси, проектні роботи, заочні подорожі, які підсилювали інтерес дітей до англійської мови та активізували спілкування іноземною.
Створила власний сайт, де розміщує розробки уроків та позакласних заходів. Статті про шкільне життя розміщує в районній газеті «Ворскла».

Матеріально-технічне забезпечення викладання предмету недостатнє.
Відсутній відеомагнітофон, телевізор, комп’ютер в класі.




План заходів
 щодо відзначення Року англійської мови
у 2016 році

З/п
Назва заходу
Термін виконання
Примітка
1
Місячник англійської лексики та англійських вітань
Січень
Виконано
2
Підготувати ученицю 10 класу Гладунець Анну до конкурсу «Учень року – 2016»
Лютий
Березень
Виконано
3
Місячник англійської культури
Березень
Виконано
4
Тиждень англійської мови
14.03-18.03
Виконано
5
Місячник англійських прислівїв і сталих виразів
Квітень

6
Популяризація англійської мови серед населення селища «Вивчаємо англійську мову»
Протягом року
 Виконано
7
Розробити буклет про вивчення англійської мови в школі
Протягом року
 Виконано
8
Підготуватися до флешмобу «Англійські традиції та культура очима українських школярів»
Травень
 Виконано
9
Організувати англомовний загін пришкільного табору з денним перебуванням
Червень
 Виконано
10
Висвітлювати у засобах масової інформації заходи, спрямовані на популяризацію вивчення англійської мови
Протягом року
 Виконано




Директор школи              С.М. Кучеренко

Немає коментарів:

Дописати коментар